Skip to main content
 
Billing details
Netherlands
Add/Edit Billing details
Shipping details
Same as Billing
Add/Edit Shipping details
Name SKU Price Quantity Tax Discount Total
 
Product prices result
   

Selected shipment

No shipment selected

You must enter your your Billing/Shipping details first in order to be presented available shipping options for your country

 
Total:
€ 0,00
€ 0,00
Terms of Service

Terms of service

Bestellen
We verzenden in principe wereldwijd. Een bestelling plaatst u via de webwinkel. Bestellen kan bij ons eenvoudig via de BabyXpress.nl webwinkel. Door te bestellen geeft u te kennen akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van BabyXpress®. Na ontvangst van uw bestelling is de overeenkomst tot stand gekomen en zullen wij u automatisch per e-mail een bevestiging sturen. Op deze Orderbevestiging staan onze betalingsgegevens. Orders worden in behandeling genomen zodra de betaling ontvangen is. Orders die niet betaald zijn, worden gecancelled. U kunt evt. opnieuw een bestelling plaatsen.

Prijzen
Alle vermelde prijzen zijn in Euro en inclusief BTW. Wanneer de prijzen worden aangepast is dit met ingang van de publicatie op de website. Natuurlijk met uitzondering van de al lopende bestellingen. De prijzen van de artikelen zijn exclusief verzendkosten. Bestellingen boven 150,- Euro en binnen Nederland en België, zijn vrij van verzend-en afhandelingskosten. (Verzendkosten buiten EU zijn excl. douanekosten en invoerrechten.) Type fouten bij prijzen voorbehouden.

Ruilen en retourneren
U kunt de artikelen retourneren. Wij stellen de volgende voorwaarden:

  • het artikel is onbeschadigd;
  • het artikel is niet gedragen, gewassen of anderszins duidelijk gebruikt of bewerkt
  • het artikel zit in de originele verpakking met bijbehorende kaartjes

Na retour ontvangst, wordt het bedrag van het geretourneerde artikel (excl. retourskosten) teruggestort op uw rekening. BabyXpress® behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren, dan wel (in overleg) slechts een gedeelte van het aankoopbedrag terug te storten. Dit gebeurt alleen wanneer BabyXpress® van mening is dat het artikel niet aan de bovengenoemde ruil/retourneer voorwaarden voldoet.


Verkeerde artikel ontvangen
Meld het ons zo snel mogelijk wanneer u een verkeerd artikel hebt ontvangen (in ieder geval binnen vijf werkdagen). We zullen dan in overleg de gemaakte fout zo snel mogelijk herstellen, natuurlijk zonder bijkomende kosten.

Beschadigd artikel ontvangen
Wij voeren uw bestelling met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uit. Mocht er desondanks iets beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (in ieder geval binnen vijf werkdagen) zodat we het in orde kunnen maken.

Klachten en geschillen
BabyXpress® zal altijd proberen om in goed overleg eventuele klachten en/of geschillen op te lossen. Mochten we daar niet uitkomen, dan dient het geschil door de meest gerede partij te worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het Arrondissementsrechtbank. Op elke overeenkomst is het Nederlands recht van toepassing.

Intellectueel eigendom
Alle ontwerpen en producten zijn het intellectueel eigendom van BabyXpress®. Indien inbreuk wordt gemaakt op intellectuele eigendommen van BabyXpress® zal in overeenstemming met het geldende recht hiertegen worden opgetreden.

Notes and special requests
Wanneer moet ik kiezen voor een wiegmatras op maat?
Meestal is voor een oude familiewieg wel een matras op maat nodig. Dit komt omdat de afmetingen van de nieuwe matrasjes niet meer overeenkomen of het model ervan is heel anders dan jouw wieg.
Een wiegmatras Op Maat; hoe werkt dat?
Eerst meet je de bodem van de wieg in de lengte en breedte tot aan de kanten. Die afmeting moet passen binnen de "Op Maat tot....". Dan kies je de "wiegmatras Op Maat tot..." die je wilt en plaatst de bestelling. Voor een ovale matras hebben we ook een foto nodig van de lege wieg. Voor een rechtmodel wiegmatras op maat hebben we aan de afmeting van de bodem van de wieg genoeg.
Hoe maak ik een foto voor de wiegmatras Op Maat?
Het makkelijkst kun je aan de zijkant gaan staan en de mobiel loodrecht boven de bodem houden. De wieg moet leeg zijn zodat de vorm van de kanten goed te zien is. Deze foto stuur je via een replay op bestelling.
Waarom moet de wieg leeg zijn voor een foto?
Om een zo mooi mogelijk passend wiegmatras Op Maat te krijgen moeten we de vorm van de wieg goed kunnen zien. 
Kan ik een oude matras gebruiken voor de foto?
Nee dat is geen goed uitgangspunt voor een nieuwe wiegmatras Op Maat. Een oude matras is vaak wat vervormd.
Hoelang duurt het Op Maat maken van een wiegmatras
Dit duurt maximaal 10 werkdagen nadat we de afmeting en foto hebben ontvangen. 
Kan ik een spoedmatras Op Maat laten maken?
Jazeker! Dat kan altijd in overleg.
Ik heb een apart model wieg, maken jullie daar matrasjes voor?
Jazeker, voor vrijwel ieder model wieg maken we wiegmatrasjes Op Maat.